آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ناز نازی مامانی و بابایی

تولد پنج ماهگی

1393/4/14 12:36
نویسنده : مامانی
146 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر روزها گذشت و گذشت و دختر عزیزم به 5 ماهگی رسید

آیلین جون هر روز شیرنتر میشه و دلم بیشتر براش تنگ میشه و هر ساعت عکس دسکتاپ کامپیوترم رو عوض می کنم و از دیدن عکساش لذت می برم

داره سعی میکنه بشینه سخته ولی دیگه خوابیده بودن براش سخته و دوست داره بشینه و حتما هر روز باید بریم بیرون یه دوری بزنیم.

پنج شنبه جمعه خونه بودیم ولی شبا با بابایی می رفتیم پشت بوم گلخونه بابا . آیلین جون هم کلی خوشحال میشد و با صدای بلند می خندید

 

 

 

دخترم داره کم کم موهاش در میادچشمک میشه گیر چسبی ها رو به سختی به موهاش زدخندونک

 

اینم عکسهای پشت بوم

 

 

این عکساش رو خیلی دوست دارم دخملی وایساده سرپا

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

مامانی
16 تیر 93 12:29
بازم کیک ایول بابا لابد تا خود یکسالگی هر ماه بساط کیک و تولد دارید موهات داره در میاد ها
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون قرار شده ایشااله هر ماه تولد بگیرم تا ززود بزرگ شم
خاله ندا
17 تیر 93 11:22
ماشالله گلم موهاش قربون که می خواد گل سر بزنه
♥ مامان مهیلا ♥
17 تیر 93 23:06
5ماهگی آیلین جون مبارک انشالله تولد 100سالگی از طرف من ببوسینش
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
دنیا
19 تیر 93 19:14
الهیـــــــــــ من قربونت برم فدات شم قشنگم مبارک باشه 5 ماهگیت
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون
پاسخ به نویسنده "من"
21 تیر 93 13:10
مامانی
پاسخ
"من" اینو بدون نوشتن این جمله حقیر بودنت رو نشون داد ولی نمی دونی که Ipثبت میشه و برای من پیدا کردن موقعیتت کاری نداشت من مثله تو نیستم که کسی رو بندازم جلو طبل بی عاری برام بزنه این کارت هم بمونه تا بعد
مامان معصومه . بابا بهروز.خاله حميده
21 تیر 93 16:13
سلام عزیزم خوبی آیلین جون خوبه ماشالله بهش باشه بزرگ شده و غذا خور.خدا نگهدارش باشه.شکسته نفسی کردین شما که تو سلیقه حرف ندارین لطف دارین نسبت به من بهرحال من در خدمتتم عزیزم.