آیلین جونآیلین جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

ناز نازی مامانی و بابایی

بدون عنوان

1392/12/20 17:43
نویسنده : مامانی
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

  آیلینم فرشته پاک زمینی ام! ای که بودنت را می ستایم بی هیچ بهانه

 دوستت دارم! فرزندم !ثمره وجودم نور دیده ام ..محصل

 

می ستایمت !چرا که گرمابخش این زندگی شدی و چه حرارتی دارد

وقتی تو را در اغوش می فشارم و با همه وجود می بویمت و می بوسمت ..محصل

 

من که تمام احساسم را در غنچه بوسه ای بر گونه ات می نهم آن

 زمان ست که خود را مغرور میدانم !که چون تویی دارم فرزندم دختر بی نظیرم ..محصل

 

ماه من آیلین!! دختر  زیبای ماه رویم

 

                                دوستت دارم!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ندا
21 اسفند 92 8:33
ماشالله مامانی با این متن زیبا الهی کنار هم دیگه شاد و خوشحال باشین
مامانی
21 اسفند 92 12:10
ی چشم سبز من در پای گاهواره خوابت چه بخوانم؟ ای ادامهء هستی من در تو محدود می شوم و در تو تکرار می شوم ،
مامان آيلين
22 اسفند 92 19:21
سلام عزيزم. ممنونم از اين كه به وبلاگ دخترم سر مي‌زنيد و خوشحالم مي‌كنيد. وبلاگ دختر خوشگل شما هم نازه. ولي اگه مي‌خواي يه وبلاگ اختصاصي واسه دخترت داشته باشي اين وبلاگ آيلين را داييش براش كار كرده و من زياد وارد نيستم اگه خواستيدخبرم كنيد تا آدرسش را بهتون بدهم. از روي خوشگل آيلين‌جون ببوسيد.